افزونه بست المنت

داستان لردات از شروع تا به حال

لِر دات فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ با نام نیترو وردپرس آغاز کرد و از سال ۱۴۰۰ به لِر دات تغییر نام داد. و فراز و نشیب‌های زیادی را تا کنون داشته است که می‌توانید داستان آن را در ادامه بخوانید.

خرداد ۱۳۹۸ – قبل از نیترو وردپرس

تقریبا یک سالی می‌شد که محمدصالح توی سایت‌های فریلنسری خدمات طراحی سایت انجام می‌داد. با بیشتر شدن پروژه‌ها یک اتاق برای خودش درست کرد و تصمیم به تمرکز بیشتر روی پروژه ها داشت و تصمیم گرفت این کار را انجام دهد تا معروف و مطرح شود. 

وقتی دید سایت‌های خوبی طراحی می‌کنه با خودش گفت چرا برای خودم سایت طراحی نکنم! و این شد که ایده‌ی وبسایت زارعی کام که نیترو وردپرس الان هست به ذهنش زد و استارتش رو از فرداش زد.

تیر ۱۳۹۸ – تولد نیترو وردپرس

سایت نیترو وردپرس که در سال ۹۸ زارعی کام نام داشت با ۰ عدد محتوا راه اندازی و طراحی شد. و تصمیمش جدی شده بود و بیخیال کار فریلنسری با درآمد چندمیلیونی شد و تصمیم گرفت از صفر شروع کنه و به درآمدهای خیلی بیشتر برسه.

مهر ۱۳۹۸ – نقطه سر به سر

حالا نیترو وردپرس چند دوره آموزشی کوچک و حدود ۱۲۰ تا آموزش رایگان در سایتش داشت و روز به روز درحال پیشرفت بود و توانسته بود هزینه‌هایی که بابت سایت و مکان مدیریت یعنی دفتر کار کرده بود را از وبسایت درآورد و به نقطه سر به سر برسد.

تیر ۱۳۹۹ – تولد ۱ سالگی

حالا نیترو وردپرس یک ساله شده!

بعد از یک سالگی نیترو وردپرس، درآمد خوبی کسب کرده بودیم تا حالا و تصمیم به توسعه و بازسازی دفتر ۱۶ متر خود گرفتیم و یک دفتر شیک با کلی تجهیزات گران قیمت آماده کردیم.

آذر ۱۳۹۹ – پاک شدن تمام اطلاعات

آذر ۱۳۹۹ تمام اطلاعات سایت نیترو وردپرس حذف شد! این اتفاق توسط شرکت هاستینگ افتاد و یک اشتباهی رخ داده بود در سیستم و سرور آن‌ها که باعث به حذف اطلاعات هاست ما در شرکت آن‌ها شد و ماهم این مورد رو ازشون شکایت کردیم ولی هیچی به هیچی و بکاپی هم نداشتیم.

بهمن ۱۳۹۹ – شروع دوباره

تصمیم گرفتیم به جای بیکار نشستن دوباره از صفر شروع کنیم و این بار یک سرور اختصاصی با هزینه میلیونی برای خودمان تهیه کردیم. و تا الان داشتیم با اسم زارعی کام کار می‌کردیم و تصمیم گرفتیم در سایت جدید نام مجموعه خود را به نیترو وردپرس تغییر دهیم.

خرداد ۱۴۰۰ – مشکلات امنیتی

متاسفانه تیم تولید محتوای نیترو وردپرس که دو کارمند داشت بی دقتی و کرده بود و یا ما بی دقتی کرده بودیم که بخش تولید محتوا را به دو کپی کار سپرده بودیم. این دو فرد تمام مقالات سایت دیگران را کپی میکردند و در سایت خودمان بدون ذکر منبع قرار میدادند و حقوق میلیونی میگرفتند!

خلاصه که سایت های دیگر از ما ناراضی شدند و از ما خواستند تا مقالاتی که از طرف آن‌ها در سایت ما منتشر شده است را پاک کنیم و ما به نفع خودمان بود تا پاک کنیم تا توی سئو بیشتر از این ضرر نکنیم. و در نهایت ۸۰ درصد مقالات سایت حذف شدند.

شهریور ۱۴۰۰ – قوی و پرقدرت

حالا از تیم خودمان مطمئن بودیم و دوباره شروع به تولید محتوا کردیم. این بار حرفه‌ای و پیشرفته و مطمئن و محتوا و آموزش‌های دسته اول تولید میکنیم. حالا داریم سعی میکنیم توی گوگل سئوی عالی بگیریم و ورودی بالایی داشته باشیم و تمام خصارت ها و ضرر هایی که کردیم را بتوانیم جبران کنیم.

حالا نیترو وردپرس با ۰ مقاله و ۰ دوره آموزشی و درآمد ۰ تومن دوباره شروع کرد و این بار دست نمی‌کشد.

دی ۱۴۰۰ – سوشال مدیا و وبسایت حرفه‌ای

دی ماه ۱۴۰۰ شد. حالا نیترو وردپرس یک پیج در اینستاگرام با ۱۰۰۰ فالوور داشت و ورودی زیادی را از گوگل داشت و روز به روز در حال پیشرفت بود. دو دوره رایگان ووکامرس و وردپرس که کاملا حرفه‌ای هستند را در نیترو وردپرس منتشر کردیم و پشتیبانی وبسایت را هم تیکت و هم آنلاین را فعال کردیم.

روزانه آموزش هایی در سوشال مدیا و وبسایت منتشر میکردیم و خداروشکر کیفیت محتوایی بالایی داریم و روز به روز هم بهتر میشه.

فروردین ۱۴۰۱ – شروعی قدرتمند با لردات

تصمیم گرفتیم توی سال ۱۴۰۱ قدم‌های بزرگی برداریم و خدمات و محصولات بزرگ و خاصی رو ارائه بدیم ولی اینبار میخواستیم محدود به نام وردپرس نباشیم و یک نام خاص و طراحی کاملا اختصاصی داشته باشیم. پس از اینجا به بعد نیترو وردپرس حذف شد و لِر دات اومد که ادامه‌ی راه رو بره. محتوا همون محتواعه فقط با اسم جدید و سبک جدید!

خرداد ۱۴۰۱ – نقطه سر به سر لردات

حالا دیگر تمام هزینه‌های وبسایت لردات و مخارج تبلیغات و تیم لردات از درگاه وبسایت لردات پرداخت می‌شد و همچنین در سئوی وبسایت توانستیم تمام ورودی که قبلا نیترو وردپرس داشت را به لردات منتقل کنیم و از سئوی نیترو وردپرس برای لردات استفاده کنیم. توی دوماه دوره‌های آموزش جدید معرفی کردیم و دوره‌های قبلی را بهبود دادیم.

و حالا در حال توسعه افزونه‌ای هستیم که اولین افزونه اختصاصی ایرانی در حوزه خودش هست و در حال مزاکرات و شروع همکاری با یک تیم بزرگ هستیم. منتظر باشید….